سوالات متداول

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درصورتی که پاسخ خود را در موارد مطرح شده پیدا نکردید، با واحد پشتیبانی به شماره ۰۹۴۲۲۰۱۸۰۵۹ تماس بگیرید.

سؤالات متداول مخاطبان
آوا چیست؟
آوا سامانه ارتباط مخاطب با مشاور است. توسط این سامانه مخاطب می تواند از طریق تلفن، بدون داشتن شماره همراه مشاور، مستقیما به تلفن همراه مشاور خود وصل شده و سوالات مشاوری خود را مطرح کرده و مشاوره بگیرند. آوا توفیق همکاری با تعداد زیادی مشاور متخصص و مجرب را داراست که لیست آنها را می توانید در عاملین مشاهده کنید.
مشاور های سامانه آوا از چه تخصص هایی اند؟
مشاوران همکار سامانه آوا از تخصص های مختلفی از جمله: اطفال، زنان و زایمان، اعصاب و روان، روانشناسی ، مشاوره تحصیلی ، وکالت ، مشاوره مالیاتی و ... هستند. در صورتی که مایلید مشاور به خصوص یا تخصص خاصی به سامانه اضافه گردد می توانید با تماس با پشتیبانی آوا به شماره ۰۹۴۲۲۰۱۸۰۵۹ و یا از قسمت تماس با ما اقدام به درخواست عضویت مشاور خود در سامانه نمایید.
از چه طریقی می توانم با مشاور های سامانه آوا در ارتباط باشم؟
برای ارتباط با مشاوران سامانه کافیست با موبایل خود به شماره ۰۹۴۲۲۰۱۸۰۵۹ زنگ بزنید و کد مشاور خود را وارد کنید. کد مشاور های آوا و ساعات پاسخگویی ایشان را از لینک عاملین مشاهده نمایید.
برای ثبت نام در سامانه آوا باید چیکار کنم؟ آیا ثبت نام رایگان است؟

ثبت نام سامانه آوا کاملا رایگان هست. برای ثبت نام می تونید از روش های زیر اقدام کنید:

  • یک پیامک به شماره ۹۰۰۰۱۲۰۹ارسال کنید.
  • از طریق سایت اقدام به ثبت نام نمایید.
  • با تلفن همراه خود به شماره ۰۹۴۲۲۰۱۸۰۵۹ تماس بگیرید.

با هر سه روش بالا ثبت نامتون انجام میشه و اطلاعات حساب کاربری آوا براتون به صورت پیامک اآوال میشه.

برای استفاده از سامانه آوا حتما باید با موبایل تماس بگیرم؟
خیر، با وارد کردن کد کاربری و رمز عبور از طریق تلفن ثابت هم می تونید با آوا تماس بگیرید. البته برای تماس از طریق شماره موبایلی که با اون ثبت نام کردید نیازی به دونستن کد کاربری و رمز عبور ندارید.
چطوری می تونم بازخورد خودم رو از تماس با مشاوران آوا به شما انتقال بدم؟
برای این کار کافیه با پشتیبانی آوا به شماره ۰۹۴۲۲۰۱۸۰۵۹ تماس بگیرید یا نظرات خودتان رو از طریق تماس با ما سایت تماس با ما ارسال کنید.
آیا همه مشاور ها عضو آوا هستند؟
خیر، لیست مشاور هایی که عضو آوا هستن رو می توانید از لینک عاملین مشاهده نمایید. اگر هم دوست داشتید مشاور به خصوصی به سامانه آوا اضافه شود، کافیست با تماس با پشتیبانی آوا به شماره ۰۹۴۲۲۰۱۸۰۵۹ و یا از بخش تماس با ما اقدام به درخواست عضویت مشاور خود در سامانه نمایید.
از کجا بفهمم مشاور من عضو سامانه آوا هست؟
می توانید به قسمت مشاوران آوا مراجعه کنید و اسم مشاورتون رو جست و جو کنید (عاملین) در صورتی که مشاور مد نظرتان عضو سامانه نبود، میتوانید از بخش تماس با ما و یا تماس با پشتیبانی آوا ۰۹۴۲۲۰۱۸۰۵۹ اطلاعات مشاور مورد نظرتان را به ما اعلام نمایید.
چطور می تونم مشاور خودم رو به سامانه آوا معرفی کنم؟
میتوانید از بخش تماس با ما و یا تماس با پشتیبانی آوا ۰۹۴۲۲۰۱۸۰۵۹ اطلاعات مشاور مورد نظرتان را به ما اعلام نمایید.
ساعت های پاسخگویی مشاور را از کجا باید به دست بیارم؟
کافیه به قسمت جست و جوی مشاوران رفته، اسم مشاورتون رو سرچ کنید و از صفحه پروفایل مشاورتون ساعات پاسخگویی را ببینید. همچنین می تونین از پشتیبانی آوا ۰۹۴۲۲۰۱۸۰۵۹ هم کمک بگیرید.
حساب آوا و شارژ آوا چیست؟
برای تماس با مشاوران بر حسب مدت زمان مکالمه و نرخ مشاور، کاربر باید هزینه ای پرداخت کنه. این هزینه از حساب آوای شما کم میشه. برای افزایش اعتبار حسابتون کافیه یا از صفحه ی شارژ یا از پروفایل مشاوران دکمه ی شروع مکالمه با مشاور رو بزنید تا بهتون پیشنهاد بدیم برای صحبت با این مشاور چه مبلغی شارژ کنید بهتره.
چگونه می توانیم لیست تماس ها و هزینه ها را مشاهده کنم؟
شما می توانید با لاگین کردن در وب سایت لیست تمامی تماس ها و تراکنش های صورت گرفته را مشاهده نمایید.
کد کاربری و رمز عبور خود را از کجا می توانم به دست بیاورم؟
کافی است با شماره موبایلی که ثبت نام کرده اید پیامکی به شماره ۹۰۰۰۱۲۰۹ بفرستید و یا می توانید با تماس با پشتیبانی آوا به شماره ۰۹۴۲۲۰۱۸۰۵۹ کد کاربری و رمز عبور خود را از پشتیبانی دریافت کنید.
هزینه تماس با سامانه آوا چگونه محاسبه می شود؟
هزینه تماس با مشاور از طریقه سامانه آوا بر اساس مدت زمان مکالمه و نرخ مشاور مشخص میشود. نرخ تماس مشاوران با هم متفاوت بوده و توسط خود مشاور معین می گردد.
چگونه می توانم نظرات و پیشنهادات خود را انتقال دهم؟
برای این کار کافیه با پشتیبانی آوا به شماره ۰۹۴۲۲۰۱۸۰۵۹ تماس بگیرید یا نظرات خودتان رو از طریق تماس با ما سایت عاملین برامون ارسال کنید.
چگونه می توانم آوا را به آشنایان خود معرفی کنم؟
برای معرفی سامانه آوا به آشناهاتون میتونین آدرس سایت یا شماره ثبت نام سامانه رو بهشون بدین. البته میتونین از کد معرف خودتون استفاده کنید و یک تماس رایگان به دوستتون هدیه بدین.
برای ارائه پیشنهاد همکاری در مورد راه اندازی کمپین های تبلیغاتی و ... با چه کسی و از چه طریقی باید صحبت کنم؟
برای این کار میتونین به روابط عمومی سامانه آوا ایمیل بزنید یا با شماره ۰۹۴۲۲۰۱۸۰۵۹ تماس بگیرید.
آوا متعلق به کیست؟
سامانه آوا متعلق به شرکت ماهان سیستم است. شرکت ماهان سیستم، یک شرکت دانش بنیان است که در حوزه استارت آپ های دانش بنیان سلامت فعالیت دارد.
مشاوران آوا چه کسانی اند؟
مشاوران آوا، مشاوران متخصص و مجربی هستند که غالبا از سمت مخاطبان معرفی شده و به سامانه اضافه شده اند. اطلاعات و سوابق و رزومه مشاوران آوا رو میتونین از صفحه پروفایلشون مشاهده نمایید.
در صورتی که در ساعات پاسخگویی مشاور قادر به برقراری تماس با مشاور نباشم باید چه کاری انجام دهم؟
سرویس باز تماس (کال بک CallBack) به شما مراجعین محترم این امکان را می دهد که اگر مشاور به هر دلیلی پاسخگو نباشد، می توانید درخواست باز تماس (callback) کنید. در ادامه مشاور از درخواست تماس شما اطلاع می‌یابد و می‌تواند در اولین فرصت ممکن با شما تماس را برقرار کند.
آیا مشاور می تواند بدون معاینه جوابگوی سوالات مخاطب باشد؟
در برخی موارد مخاطب می تواند با بیان شرح حال خود به مشاور از مشاور کمک و مشاوره بگیرد. شایان ذکر است که سامانه آوا جایگزین ویزیت مشاور نبوده و به عنوان خدمتی اضافه در دسترس مخاطبان قرار می گیرد.
آیا آوا ویزیت تلفنی است؟
خیر. سامانه آوا و خدمات ارائه شده جایگزین ویزیت حضوری نبوده و در مواردی که مخاطب نیاز به طرح سوال یا مشاوره دارد مورد استفاده قرار می گیرد.
پرسش‌های رایج مشاوران
آوا چیست؟
آوا سامانه ارتباط تلفنی مخاطب با مشاور هست. توسط این سامانه مخاطبان می توانند بدون داشتن شماره همراه مشاور، مستقیما در ساعات پاسخگویی مشاور به تلفن همراه مشاور وصل شده و سوالات مشاوری خود را پرسیده و مشاوره بگیرند. ساعات پاسخگویی و هزینه تماس از سمت مشاور مشخص می شوند.
آوا متعلق به کیست؟
سامانه آوا متعلق به شرکت ماهان سیستم است. شرکت ماهان سیستم، یک شرکت دانش بنیان است که در حوزه استارت آپ های دانش بنیان سلامت فعالیت دارد.
نحوه و شرایط عضویت در آوا چگونه است؟
برای عضویت مشاوران در سامانه آوا، کافی است مراحل ثبت نام را از آدرس agent/register طی کنید. از طریق سامانه با شما تماس گرفته خواهد شد. برای عضویت در آوا مشاوران باید دارای کد نظام مشاوری باشند و اطلاعات با سازمان نظام مشاوری چک می شود.
آوا چه خدماتی به مشاوران ارائه می دهد؟
حذف تماس های غیر ضروری، حذف مکالمات غیر مرتبط با درمان، کاهش قابل ملاحظه تماس حجم تماس های روزانه، انتقال تماس های مخاطبانی که شماره فعلی مشاور را دارند به سامانه آوا، امکان برقراری ارتباط مخاطبان با مشاور در تماس های خارج از کشور، امکان مشخص کردن زمان های پاسخگویی، اخذ هزینه بابت هر دقیقه مشاوره، مدیریت زمان تماس های مخاطبان و نمایش و معرفی مشاور در شبکه های اجتماعی و وبسایت و وبلاگ آوا از جمله خدمات ارائه شده از سمت سامانه آوا به مشاوران گرامی است.
برای تغییر ساعت های پاسخگویی باید چه بکنم؟
کافی است با شماره ۰۹۴۲۲۰۱۸۰۵۹ تماس گرفته و تغییر مورد نظر خود را به پشتیبانی مشاوران آوا اعلام نمایید.
برای تهیه اقلام تبلیغاتی آوا چه باید بکنم؟
در هنگام ثبت نام این اقلام در اختیار شما قرار میگیرد ولی در صورتی که به هر علتی نیاز مجدد به آنها داشتید کافی است با شماره ۰۹۴۲۲۰۱۸۰۵۹ تماس گرفته و اقلام مورد نظر خود را به پشتیبانی مشاوران آوا اعلام کنید.
همکاری در کانال تلگرام و پیج اینستاگرام و وبسایت آوا چه سودی برای مشاور دارد؟
با همکاری در کانال تلگرام و پیج اینستاگرام و وبسایت آوا، جامعه بزرگ آوا با مشاور آشنا شده و مخاطبان بیشتری در فضای مجازی مطالب مشاور را دیده و علاوه بر افزایش تماس های آوا، مخاطبان جدید نیز با مشاور آشنا شده و در صورت نیاز به مطب مشاور مراجعه می کنند.
نحوه همکاری برای تولید مطلب برای کانال تلگرام و پیج اینستاگرام و وبسایت آوا چگونه است؟
کافی است با شماره ۰۹۴۲۲۰۱۸۰۵۹ (پشتیبانی مشاوران آوا) تماس گرفته و آمادگی خود را برای همکاری با آوا اعلام کنید. اطلاعات بیشتر در این مورد از سمت پشتیبانی مشاوران به شما اعلام خواهد شد.
چه نرخی برای هر دقیقه من مناسب هست؟
نرخ مناسب برای هر دقیقه به پارامترهایی مثل نوع تخصص شما، شهر و مکان مطب شما و میزان رغبت شما به تعداد تماس های دریافتی از سمت مخاطبان بستگی دارد. برای مشخص کردن نرخ مناسب با پشتیبانی مشاوران با شماره ۰۹۴۲۲۰۱۸۰۵۹ تماس برقرار نمایید.
گزارش تماس ها و تراکنش های مالی ام را چگونه می توانم ببینم؟
با ورود در آدرس http://avacall.ir/agenter/login مشاور می تواند گزارشات تماس ها و تراکنش های خود را مشاهده کند. همچنین در صورت تمایل، در آخر هر ماه گزارش ماهیانه ای به مشاور ارسال می گردد.
اپلیکیشن مشاور به چه دردی می خورد؟
توسط اپلیکیشن، مشاور می تواند در صورت نیاز در ساعات پاسخگویی خود، وضعیت پاسخگویی خود را تغییر داده به یکی از گزینه های اتاق عمل، در مطب، مشغول و خارج از دسترس تغییر دهد.
تفاوت وضعیت های پاسخگویی چیست؟ در صورت فراموش کردن تغییر وضعیت به حالت پاسخگو چه اتفاقی می افتد؟
در صورت فراموش کردن برگرداندن وضعیت به پاسخگو، خود اپلیکیشن بعد از گذشت مدت زمان مشخصی وضعیت پاسخگویی را به حالت پاسخگو تغییر می دهد. بسته به انتخاب "وضعیت پاسخگویی" مدت زمانی که پس از آن وضعیت به آماده پاسخگویی باز میگردد متفاوت می باشد.
نرم افزار مشاور روی چه گوشی هایی نصب می شود؟
اپلیکیشن مشاور در حال حاضر روی گوشی هایی که سیستم عامل اندروید و ویندوز فون دارند قابل نصب است. به زودی امکان استفاده از اپلیکیشن بر روی گوشی های آیفون نیز فراهم خواهد شد.
نام کاربری و رمز عبور خود را از کجا می توانم به دست بیاورم؟
با ارسال پیامک با شماره موبایلی که ثبت نام کرده اید به شماره ۹۰۰۰۱۲۰۹. همچنین با تماس با پشتیبانی آوا به شماره ۰۹۴۲۲۰۱۸۰۵۹ نیز میتوانید از نام کاربری و رمز عبور خود آگاه شوید.
می توانم هزینه ای بابت تماس های سامانه آوا از مخاطبان دریافت نکنم؟
بله. مشاور می تواند به صورت رایگان امکان استفاده از سامانه آوا و مشاوره را برای مخاطبان فراهم کند. در این صورت مخاطب علاوه بر هزینه تماس مخابراتی، به ازای هر دقیقه مکالمه 200 تومان از اعتبار آوای مخاطب کاسته خواهد شد که هزینه های استفاده از سامانه می باشد.
امکان اینکه فقط مخاطبهای خودم بهم زنگ بزنند هست؟
بله. در صورت تمایل مشاور، به جز مطب مشاور و لیست مشاوران وبسایت آوا، در هیچ آوانه دیگری از جمله شبکه های اجتماعی و بلاگ تبلیغی برای مشاور انجام نخواهد شد. تحت این شرایط تنها مخاطبان خود مشاور با مشاور تماس خواهند گرفت.